tisdag 21 juni 2011

Lovebirds

I helgen var det kalas för bror och svägerska som fyllt år. Svägerskan ska få skålar av mamma och pappa men de hade inte kommit än, så jag fick i uppgift att göra ett presentkort så länge. Fick givetvis fria händer som vanligt...
Skålen heter Lovebirds khaki och ser ut såhär:
Min tanke var att göra ett kort i samma stil som skålen och såhär blev det:
Guldspetskanten syns dåligt på fotot...

Kortet fick en ficka på insidan med plats för presentkort:

Själva presentkortet:
Symbolisk Lovebird(s) i form av fågel stämplat på en love-stämpel

 Och när jag ändå var i visa-scrapverk-tagen kan jag passa på att lägga ut en bild på Vickans studentkort:



Men nu hörrni har jag en glädjande nyhet. På väg hem från Bt1 idag gick jag in en sväng på Lidl och se vad jag hittade:
en ny leksak!
Varit sugen på en dymo länge och nu kunde jag inte motstå längre.
Kommer att underlätta mängder nu när jag ska göra en "ego-box" till ett dop där det ska stå hela meningar i rutorna!
Jeeejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar