tisdag 24 februari 2009

Krångel!

Heeeerregud! Aldrig mer ska jag vara inlagd dagarna före ett årsmöte vill jag lova! Ett jävla meck med filer som ska bifogas hit och dit, telefonsupport, vimsig och galet datorokunnig Axel (ursäkta, men det är faktiskt sant!) och usb-minne mellan datorerna för att filhelvetena inte går att öppna. SUCK!!! Kommer för övrigt att medverka på torsdagens årsmöte via högtalartelefon =) Det är ju också en variant!
Nu väntar jag på att min soulmate ska komma hit och dricka te och kedjeröka och prata om alltings jävlighet (ett Anna-uttryck jag fastnade för en gång). Eller nåt. Och kanske klättra lite i hyllor och skratta sönder oss. Vad vet jag?! Och mer - jag har fått spruta i rumpan idag! Mindre trevlig upplevelse. Detsamma väntar imån, sen blir det droppform. Hoppas komma iväg till rallylydnads-starten på torsdag kväll. Hoppas hoppas hoppas.

JO! En sak som måste dokumenteras är ju även "projekt coca cola-sanering". Hysteriskt roligt, faktiskt - byråkrati så det skriker om det! Fast, det får nog bli ikväll eller så, när jag återkommer med Dagens ängel/änglar. Dagens citat kan jag dock ta redan nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar