måndag 18 juli 2011

Idag...

...är det ovanligt svårt att komma igång!

Ska:
- plocka ner dagens skörd av terror-lappar
- börja städa E:s lägenheten
- handla
- ringa veterinären och boka tid för Ola (igen)
- ta emot glass som kommer till cafét i eftermiddag

Iställer har jag fastnat på balkongen med kaffe och cigg...
Hundarna har somnat om efter promenaden och jag känner egentligen för att göra detsamma.

Finaste E flyttade i lördags. Långt bort. Alldeles för långt!
Och idag åker V och T på semester, borta en hel vecka.
Det blir tomt här.

Vill åka till Älekulla. Och till Mellerud och Örebro och Helsingborg.
Till alla mina änglar.

Det kanske blir så att vi stänger cafét ett par veckor "pga. trakasserier".
Om det fortsätter ett par dagar till.
I så fall får jag tid att åka och hälsa på folk. I alla fall Älekulla som inte är såå långt bort.

Äsch, nog med bitterhet.
Jag har faktiskt massor av finisar kvar i Göteborg också!


4 kommentarer:

  1. kram till dig min finaste, kommer hem på frdag kväll. Får väl börja då o riva ner terror lapparna! krams krams

    SvaraRadera
  2. gumms. vill se dig snart!!! puss syster yster<3

    SvaraRadera
  3. Du är alltid välkommen till Hällsvik det vet du. Så får vi se våran ängel här. Puss puss

    SvaraRadera
  4. Men vaddå har det där med lapparna alltså fortsatt? Jag blir så arg. Va fan är det med folk? KRAM

    SvaraRadera