onsdag 27 juli 2011

Tragiskt

Jag har tänkt skriva här flera gånger idag men jag har inte hittat ord.
Jag har fortfarande inga ord men det struntar jag i. Jag skriver ändå.
Sitter(/ligger) på balkongen och äter blomkål och dricker rödvin alldeles ensam.
Det är lite tragiskt kan tyckas, men det struntar jag också i.
Det är gott!

Till dig som så vänligt genom en anonym bloggkommentar informerade mig om att "allt elände drar igång snart" för mig vill jag tala om att det går alldeles utmärkt att höra av sig via mail. För vet du? Det är ännu mer tragiskt att skriva anonyma hot än att dricka vin i ensamhet. Det är i alla fall min åsikt.
Någon som håller med mig?
Så varsågod, klicka här för att skicka ett mail till mig istället.
Och eftersom du nu verkar ha sån koll på min närmsta framtid vore det gulligt om du kunde tala om vilken typ av elände det handlar om också? Men å andra sidan, den som väntar på något gott...

Idag har jag ätit pannkakor hos U och gått en promenad i nostalgins Majorna.
Och så har jag målat om en deep edge-canvas 3 gånger för att jag inte kan bestämma mig för hur jag ska ha det.


6 kommentarer:

  1. Gott med rödvin.....ja du det finns en del stolpskott som inte vill att andra ska ha det bra. Patetiskt är väl det....kram till dig//E-bet

    SvaraRadera
  2. men liksom?????? Bara suck!!!!! KRAM från Mejan

    SvaraRadera
  3. Blomkål ÄR gott!!
    Kram Ulf

    SvaraRadera
  4. Ja, du fina gullungen min!!!!
    Det finns riktiga små stackare som lever i villfarelsen att dom är stora och starka genom att hota andra. Dessa små,små vidriga saker kommer bara att råka värre ut än dom någonsin kunde föreställa sig i sin värsta fantasi. Lagen om all jävlighet kommer att drabba dom. Jag, Du och alla andra vet ju redan vem den/dom är!
    Kramar till dig!!! Tant T

    SvaraRadera
  5. Jag älskar Tant T ////Kram Elisabet (tant E)

    SvaraRadera
  6. Jag älskar både Tant E och Tant T! Elsa Beskow kan slänga sig i väggen, mina bokstavstanter är betydligt bättre (och coolare inte minst) än hennes fåniga färgtanter!

    SvaraRadera