tisdag 19 juli 2011

Namnsdag

Grattis mig själv (och alla andra Saror) så hemskt mycket på namnsdagen. 
Tack tack.

Vet ni vad? Jag har världens bästa föräldrar.
Mamsen var här en sväng förut och jag fick en namnsdagspresent. 
Lite mer exklusiv än vanligt. Mycket mer till och med.
Tack snälla snällare snällaste!
Kolla:
Nu ska jag bara fixa så att tv:n går att se från balkongen också så kan jag flytta ut här på heltid. Tills vidare avsäger jag mig alla uppdrag som tänkas kan. Jag går i ide. Tack och hej.

Jag är för övrigt fortfarande arg, och jävligt less på föreningsarbete. Nu är det hur som helst bestämt att cafét stänger i alla fall den här helgen. Skönt! Jag orkar inte. Jävla lapp-jävlar. Och jävla lapp-uppsättar-jävel framförallt...

1 kommentar:

  1. Den ser ut som den Madde köpt, förutom färgen då.....
    Ja där kan man nog fastna kan jag tro....
    Missade namnsdagen, men har ingen rutin på det så...
    Det där med lappar osv. har ju gått alldeles för långt ....
    Bamsekram Ulf

    SvaraRadera