fredag 22 juli 2011

Sommarkänsla

Jag lovade ju att kompensera jul(i)bilderna med lite sommarkänsla för ett par dagar sen, men ibland kommer jag och blogger inte så bra överens. Antar att det har att göra med att vi spenderar för mycket tid tillsammans. Det kan ju lätt bli lite konfliktfyllt i relationerna då...
Passar väl för övrigt alldeles förträffligt med sommarbilder en dag som denna för att påminna om att sommaren faktiskt är här (den har bara gått och gömt sig idag!)

Hur som helst har jag lyckats med några stycken av bilderna idag i alla fall. 
(igår ville alla stående ligga ner...)

Först kommer ett par väldigt gamla bilder. Den här första är tagen av T (tror jag?) när de passade Fenix en gång för en sisådär hundra år sen nånting. Här myser han med chinchillan Beherit. Kanske inte så hemskt mycket sommarkänsla men ändå, en av mina hundratals favvobilder.

Även den här bilden är tagen av T för två år sedan på en resa till Kinnekulle med Näckrosen. Jag smälter i hans ögon, lilla prins.

Nu så, nu kommer sommarbilderna. V, E, Ems och jag var i Hällsvik och bakade förra sommaren och passade på att ta en sväng till havet när V hade kameran med sig. Alla foton är tagna av henne.

Saknar finaste E. Känns märkligt att hon inte bor här längre.
Söt-Ems
Ola-knas (busar med pinne)
Alla får vara konstiga om de vill. Det sa de...
Prins Poo

Sist men inte minst våra vackra lappisar. Uscha vad jag saknar alla mina Örebroare nu. Den närmsta har i alla fall hållit sig i Närke, medan de andra två fortsatt ända upp till Norrland. Dock kommer de ju hem om ett par dagar.
Vackra, lyckliga, underbara.
P.S Alla bilder går att förstora genom att klicka på dem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar