lördag 13 september 2008

Baksmälla?!

Igår blev det en sväng till min andrafamilj i Älekulla. Härligt, härligt! Har inte alls hunnit åka dit så mycket i sommar som jag brukade innan. Hoppas att det blir ändring på det när hösten är här på riktigt så vi stänger caféet. Det är Villa upp-och-ner där, barn och djur i alla former högt och lågt, men det är hemma! =)

Lille Wille, min gudson, och Jänta fotot ett par v gammalt

Idag har jag varit på caféet. Är alldeles för lat numera! Borde baka en massa men jag är så less på det efter allt bullbak och annat i sommar. (Kan man kalla det bak-smälla?!) En kladdkaka fick jag dock till. Tänkte att den skulle räcka hela helgen men inte då, så imån får jag väl ta fram elvispar och dl-mått på nytt är jag rädd...
Efter arbetsdagens slut begav Fenix och jag oss till Mölndal, via stan för att hämta upp Twin. Efter en liten skogspromenad blev det agilityträning. Gick väl sådär *suck* Första varvet gick super; A:et, balans, gungan, hopp, hopp, balans, släpet och A:et. Därefter blev Fenixen trött och med det selektivt döv. Gjorde väl inte saken bättre att jag var lika trött, lättirriterad, okoncentrerad och allmänt ur balans. Inatt ska jag försöka sova ikapp mig lite (eller inte...!) så får vi väl se hur det går på kursen imån förmiddag. Då har han inte behövt ligga på jobbet i timmar och/eller busat ihjäl sig med Hero innan. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar