onsdag 3 september 2008

Slappedag!

Idag har varit en riktig slappedag - igen! Börjar bli gott om den varan nu. Skulle nog kunna sova en vecka tror jag, men snart får jag skärpa till mig. Dock skönt att vara ledig lite efter att ha jobbat nästan 7 dagar i veckan hela sommaren. Gårdagens träning gick bra, tycker jag. Fenix börjar fattar slalomen nu efter att ha tränat med koppelmetoden typ 3 korta pass på knappt en vecka. Skulle dock behöva lite mer tempo! Han börjar även bli säkrare på både balansbommen (3:e gången även där) och gungan (fortfarande ingen favorit men så har han inte sett den så många gånger heller...) Var hemma vid 21.30 och Fenix var då sjuuukt trött. Han hade rullat sig i äckel i skogen igen och luktade -pip- men orkade inte duscha honom i mitt trasiga badkar på kvällen, så jag gav honom order att ligga i sin egen säng inatt. Gissa vem jag hittade bredvid mig i min säng när jag vaknade imorse?! =)

Har varit hos goa Veronica en stund idag - gott te, härlig soffa, mysiga kramar, skratt och tjöt. Fenix verkligen älskar henne!!! Så fick han prova ny leksak där också, fattade snabbt grejen...

1 kommentar:

  1. Hallu twin =)
    Gött kämpat med träningen i veckan! :D Ni kommer bli grymma! Kan du hänga på imån?
    Ta de lugnt med farten, den kommer med säkerhten! Hällre säkerhet för fart om man måste välja i början. Han har ju det i sej, det ser man ju så fort det är ett hinder som han kan =)
    Kraaam

    SvaraRadera