måndag 1 september 2008

Vanlig måndag...

Jaha, då var det måndag igen... Caféet är bara öppet på helgerna från nu så vad gör man hela veckorna?! Inget större problem, allt rullar på som innan sommaren. Konstigt, sommaren har gått så fort, ändå känns det som om den varit jämt. Som vanligt!
Idag är det dags för första utbildningsdagen på Kompetenscentrum. Ska bli lite roligt faktiskt. Sen blir det ut och hämta Fenix i Hällsvik innan agilityträning med Sarah, Combat, Hanna och Janis. Nervöst... Dels eftersom Fenix inte riktigt varit sig själv det sista, dels för att Sarah och Hanna är ju så braaa och allt, och jag är nybörjare. Prestationsångest! Fast ändå inte. Eller i alla fall inte för Fenix del, bara min egen. Men shit, vad jag tycker att det är kul! Önskar dock att jag hade en hund med lite mer go!!! Rädd att han inte ska tycka att det här är lika roligt som jag gör...
Var nere vid havet en sväng förut - DET var i alla fall roligt, tyckte han!!! Dampryck á la Bama upp och ner i vattnet. Han börjar bli kaxigare där än för ett år sen vill jag lova!
Sussi sov över hos mig inatt. Karisma var galen som vanligt men hon hade fått sova rätt lugnt i alla fall. Annat var det när Trevor var här från Piteå - i två veckor bet hon tårna av honom under nätterna. Konstigt att han ändå hade dem kvar när han åkte.
Ska hinna med en liten shoppingtur på väg till kursen nu också, hade jag tänkt. Behöver skor till begravningen. Bara fyra dagar kvar nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar