tisdag 2 september 2008

Agility

Agility i ösregn med kära Twin som är så underbar och tar sig massor med tid för Fenix och mig. Han skötte sig toppen idag, tycker jag. Riktigt stolt över honom. Dock hatar jag att känna mig som en nybörjare - vill kunna allt. =/ Den gamla prestationsångesten som spökar. Trodde att den hade lugnat sig lite. Som sagt, det är inte Fenix jag blir frustrerad på, att han ska klara - men JAG! Fast som sagt, det kändes väldigt bra idag och jag var riktigt glad efteråt. Har inte känt sån glädje på lääänge! Tack Sarah!
Som jag tidigare nämnde är Fenix inte riktigt 100 ändå så imorgon bokar jag tid för honom hos farbror doktorn. Borelia? Håll tummarna för oss.
Nu ligger en trött hund här och sover ihop med en trött (är det möjligt?!) Karisma.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar