måndag 15 september 2008

Grattis mormor!

Sitter på tåget nu. Stockholm here we come!
Kl 5.00 ringde klockan imorse efter ca. 4 timmars sömn. Tjohoo... Fenix masade sig upp efter mig, inte helt glad över att gå upp vid den tiden. Karisma däremot var på hugget som vanligt. Sover hon aldrig, den katten? Önskar att hon kunde smitta över liiiite av sin energi på Nixen då och då.
Efter att ha gjort mig iording - dvs. snabbpåklädnig och nödsminkning - och packat ut grejer i bilen, samt gått en liten sväng med en icke promenadglad Fenix (han saknade sin säng...) åkte jag till graven. Ställde dit en blomma med ett grattis-kort i samt tände ett ljus. På sätt och vis är jag glad att mormor slapp uppleva sin 83-årsdag. Eller ja, om hon inte varit pigg och frisk hade jag varit mer än glad om hon var här. Men som hon mådde det sista... Nej.
Eftersom min dator vägrar ladda upp bilder till bloggen *morr* lär det väl bli en bildfri vecka, det här. Får lägga in allt på fredag när jag kommer hem. Däremot ska jag se till att informera er om vad som händer och sker på andra sidan landet. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar