söndag 14 september 2008

Söndagsrapport

Så var det söndag igen och den har väl sett ut ungefär som vanligt. Började som vanligt med agilitykursen. Idag var det en bana uppbyggd, tyvärr utan balanshindren. Fenix skötte sig finfint =) Nästa vecka är det avslutningstävling.
Efter träningen bar det av till caféet. Varit rätt mycket folk där idag. Gjort hur många toast, mackor och våfflor som helst känns det som. Mindre roligt att vi fortfarande inte köpt nytt våffeljärn, har bara ett. Kan nog bli en del kunder framöver också trots kylan, bara solen visar sig. Är ju såna perfekta promenadslingor i parken.
På hemvägen köpte jag en blomma, bollkryss, att sätta på mormors grav imån. Hon skulle fyllt 83 år då...
Här hemma packar jag och spelar bingolotto om vartannat - och bloggar lite såklart =) 100 kr idag igen, men å andra sidan så sitter jag här med 5 st lotter också! Kl 07.41 (?) imorgon går vårt tåg. Destination Södertälje för 5-dagarskurs; "Att vara ledare inom RSMH". Kursen i sig blir rolig, men roligast blir det att träffa mina gamla kursare från Bollnäs =) Säffle-Göteborg-Piteå-reunion!!! Tjohoo! Nu ska jag packa färdigt. Återkommer imorgon med mera rapportering...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar