onsdag 10 september 2008

Ändrade planer...

Tanken var att cafépersonalen, dvs jag, Axel, Sirpa, Ywonne och Bengan skulle bege oss till Åsa camping idag med husvagnen för att tjöta, grilla, spela minigolf mm. Men så hoppade Bengt av och Sirpa blev sjuk. Kvar återstod tre tappra själar och ösregn....! Ca 2 timmar innan avfärd fick jag för mig att jag skulle kolla så att campingen verkligen var öppen och tur var väl det. Annars hade tre tappra själar stått i ösregn utanför en säsongsstängd camping. Blev så att vi ställde in alltihop och nu sitter jag här och undrar var den här dagen tog vägen?! Åkte med mamma en sväng till Backaplan. Ett par benvärmare inhandlade =) Efter det åkte jag med henne ut till Hällsvik där jag är nu. Fenix och jag gick en sväng vid dammen ovanför (mormor och) morfars medan mamsen var inne på Maxi och handlade, för övrigt har vi inte gjort många knop idag... Fenix verkar helt återställd nu men får leva på ris ett par dagar till. Tränade i trädgården en liten stund nyss, slalom, ett hopphinder och däcket, och passade som synes på att fota lite.

1 kommentar: