onsdag 27 april 2011

Degklump

Det har varit ett späckat schema idag men det mesta har klaffat rätt så bra i alla fall. Började ju dock bra med att stället jag tänkt hyra släp på inte längre hyr ut, men som tur var så behövde vi bara åka rakt över vägen till nästa ställe.
Så var det då café, skräp-pålastning och drickebacksinpackning. Därefter Bt1 för att lasta på ett par hyllor också. Majorna med ett par varv runt kvarteret, in med hyllor, ut med missförstånd och drama. Av tre anländande var vi två som for vidare mot tippen i Sisjön - som givetvis var stängd. På väg till Bulycke kom vi på den briljanta idén att slänga all skit på fyrklövern istället.
Därefter drickainköp, avlämning av 1 st hund och sen tillbaka till Bt1 för några timmars styrelsemöte.
Efter det återstod bara lite pengafix och avlämning av drickor i cafét + kattmatning innan jag kunde styra hemåt.

Jag är trött och min hjärna känns som en stor degklump... Och jag är liksom ledsen och nedstämd fast utan anledning. Men jag har i alla fall fått tillbringa hela dagen med bästaste Sea, umgås lite med några av mina andra finingar T och V och dessutom fått 4 stycken änglar till min samling! Ska visa bilder senare eller imån eller nåt. Just nu orkar jag ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar