söndag 24 april 2011

Happy Kissma

Karisma har fått en ny möbel och är himla nöjd.
Jag klagar inte heller, har äntligen fått tummen ur och gjort iordning på balkongen, slängt ytterligare ett gäng sopsäckar och lite möbler. Tack vare det.
Tradera - me like. WE like, Karisma och jag!
Har gjort mig till och odlat kattgräs också, allt för lilltösen. Men tror ni att hon uppskattar det?
Icke, hon vill bara ha mina penseer...
Lite blandning av gamla och ny möbler...
Ommöblerat
Katten har nästan en hel långsida av balkongen, Fenix har ett eget hörn - inte mer än rättvist att jag också får mig en egen liten plats...eller?
Nu bär det snart av till Slättas.

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart uterum det blivit. Hoppas på många spelkvällar där under våren-sommaren-hösten. Kanske kan jag få vinna någon gång ibland?! Kramar

    SvaraRadera
  2. Fint ser det ut. nu ligger bilderna ute om MH:T. Saknar, puss.

    SvaraRadera
  3. Jättefint ju!
    Hon är minsann en lyckos katt!
    Och din hörna är jättefin!
    Jag vill hänga snart....

    SvaraRadera
  4. Vivvo, vi får vänta tills det blir regn med att hänga här ;)
    Puss

    SvaraRadera