måndag 4 april 2011

Mellerud

Började på ett inlägg i förrgår om mitt fantastiska sovrum som jag fått med hjälp av underbara V. Men så ville kameran inte vara med och allt knasade till sig. Nu har jag fått ordning på Torpet igen men orkar inte pilla med det där just nu. Kommer det inte idag så kommer det imorgon :)

Sedan halv5-tiden igår befinner jag mig i metropolen Mellerud hos min fina J. Idag ska vi ut på äventyr med alla doggsen innan vi ska hem till "våran" lilla mamma (läs: J:s föräldrar) och äta middag. Ska bli så mysigt, det är så himlans sällan jag träffar mina Mellerudare!J tyckte att det var en bra idé att gå upp vid 8-tiden idag. När jag varit ute en kortis med hundar och gett dem mat försökte jag väcka J med hjälp av 4 vovvar men utan resultat, så jag lät henne sova och ägnade mig istället åt blogg - och att fota komabruden.
Med på bild är ju sängkompisarna Humlan, Ola och Fenix såklart.

Dexter valde att inte trängas med de andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar