lördag 30 april 2011

Regn

Jag vill ha regn nu. NU!
Dels för att jag inte vill vara på cafét imorgon. Jag är så fruktansvärt trött.
Trötttrötttrött!
Men allra mest för att jag saknar det, helt enkelt. Jag vill ut i skogen och promenera och lyssna på regnet mot träden. Det gör mig alldeles harmonisk.

Funderar på att scrappa lite men har svårt att röra mig. Har ont i hela kroppen, mest huvudet och halsen, och vill hemskt gärna låta bli att framkalla hostan som gör ännu mer ont! Fast jag är rastlös och vill göra något, vill skapa! Men samtidigt vansinnigt trött. Moment 22...

3 kommentarer:

  1. Du får krya på dej! Har du åkt på en rejäl förkylning? Bamsekram Ulf

    SvaraRadera
  2. Mitt stackars lilla hjärta!! PUSS

    SvaraRadera
  3. haha. kommer du ihåg när du var här och hälsade på för mååååånga år sedan och vi gick i skogen. ganska våta efter det;) puss

    SvaraRadera