tisdag 26 april 2011

Pussel

Panik!
Jag får inte ihop den här veckan!
Jag hinner inte!

Att göra innan helgen:
- Hyra släp, slänga skräp från caféet, köra lite möbler
- Baka kladdkakor, kanelbullar och hallongrottor
- IKEA, handla in maaassor av cafégrejer som är Brist med stort B på...
- köpa drickor

Detta ska pusslas in mellan dagens cafémöte kl. 16, morgondagens halvdagsmöte med Näckrosen-styrelsen från kl. 13 och framåt, samt fredagens styrelsemöte med distriktsstyrelsen i Borås...
Jag ska inte göra allting ensam som tur är, men jag ska fortfarande vara med och få in det i mitt schema... Och så insåg jag just att jag glömt att ordna hundvakt till på fredag. Smart!

Och istället för att sätta igång nu direkt och börja åka runt och fixa efter att jag kört föräldrarna till flyget om en timma, så sitter jag här med passiv panik och försöker tänka fast det är kaos och fullständig error i hjärnan... SKIT!


Visar ett kort jag gjorde igår i alla fall, som ett litet alibi för mig själv att jag i alla fall gjort nånting. Fast...det vore ju bättre att göra nånting vettigt förstås!
Nåväl.
Hittade inspiration till pusslet av ett kort jag såg på nätet och kände att det passade bra in den här veckan...pussel alltså!
Stämplat och embossat i transparent under bilden
Insidan med en ficka för t.ex presentkort
"If opportunity doesn't knock...
Build a door! "

1 kommentar:

  1. Väldigt fint kort Zara, du är fena på det där!!
    Bamsekram Ulf

    SvaraRadera