tisdag 26 april 2011

...på fel plats...

Fick ihop dagen och veckoplaneringen till slut med hjälp av V. Efter att ha kört föräldrar till flyg åkte jag till kontoret, lämnade hundar, hämtade inköpslista och sen V, åkte till Ikea och handlade in alla cafébristvaror. Sen förbi Backaplan en snabbis innan lämning av grejer på cafét, upphämtning av hundar och så hem till V innan det var dags att traska tillbaka till Bt1 för att ha cafémöte.

Sen blev allting bara fel och det känns meningslöst och allt skiter sig och jag orkar inte.
När V, S och E gick hem till V för balkonghäng flydde jag hem till mig. Till ensamheten, bort från leenden. Orkade inte.
Jag får inte ihop det. Det går inte att göra så att det blir rätt för alla och jag är fel människa på fel plats helt enkelt.
Jag vill ha ork och tid för mina hundar. Det är de som ger mig den mesta av min glädje. Jag älskar att träna, älskar när det går bra, älskar att vara ett med dem... Men just nu hittar jag ingen energi till det där.

1 kommentar:

  1. Men du? Vad menar du? Vaddå fel person på fel plats?? Du är rätt oavsett vars du är. Förexten kände vi nog alla av att det där kafémötet gick rätt konstigt till :) Oroa dig inte. Om det är så att hyll-körningen tar upp för mycket av din tid och energi så struntar vi i det. Om du vill ha hjälp med att fixa alltihopa med kaféet så fixar vi det också. Puss

    SvaraRadera