tisdag 24 mars 2009

Taggad!

Förlåt mig mina vänner, jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Med andra ord, det kommer inte någon fotouppdatering på bloggen idag heller! Fy skäms mig, jag vet!!! Imorgon så jäääävlar!
Var inne och uppdaterade mig lite på min kära twin (http://www.the-best-of-sarah.blogspot,com) och såg alla bilder från sälen. Sarah, jag håller med dig när det gäller de svenska fjällen, men jag tycker dock att Idre är rätt ok. Och dit bär det av till nyår, en hel vecka. Har planerat ett par dagar åt tok-åkning för att få ur mig det, försöka lära mig snowboard ett par dagar och sen lite slappåkning men desto mer tid med brorsdottern och vovven för tjooohooooo - min lapphund ska få följa med till hans rätta miljö. Ska börja nu i god tid att sakta men säkert träna honom inför pulkadragning med Adelia. Förhoppningsvis är de kanske liiite lugnare med smällare där än här hemma?! Han är ju skotträdd som satan, min lilleman, men värre än vad det är här lär det väl inte vara i alla fall! Tjooo, nu längtar jag akut till nyår! Sommaren, skynda dig förbi! Ok, idag blir det ett citat valt med tanke på fotouppdateringen jag har lovat varje dag sen i lördags...
DAGENS CITAT
"Uppskjut inte till imorgon vad du lika gärna kan uppskjuta till i övermorgon!"
/Ur Swärds OPTIMISTER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar