fredag 6 mars 2009

Fredagsgodis

DAGENS ÄNGLAR:

  • Axel för fina tankar och sms, för rsmh/bt1-uppdatering och för hjälp att fördriva dagen.
  • Emma för att jag vet inte, du har funnits i mig hela dagen idag. Jag saknar dig!
  • Mormor underbar, älskad, saknad varenda dag!

DAGENS CITAT

"Vi vet att all smärta kan förvandlas, När blåsten stryker bort regnet, är gräset fullt av diamanter."

/ Joel Rundt

Godnatt mina kära!

Imorgon ska bloggas och fotodokumenteras från dop, och vem vet, vi kanske slår på stort och äntligen bloggar ikapp oss med "projekt: coca-cola-sanering. (OBS jag sa kanske) Vad som däremot garanterat dyker upp imån, förutom dop, är en fotodokumentation om PPP (Personal Pajar Patient)! För övrigt inte mycket nytt under solen idag. Sovit, suttit vid datorn...Ändå gick dagen rätt fort. Gick en skogsrunda nu ikväll i mörkret (nån som är förvånad?), skönt att andas en stund.

2 kommentarer:

  1. är du utskriven söstra mi?
    saknar dig massor... puss

    SvaraRadera
  2. nope, än så länge är jag kvar här

    SvaraRadera