lördag 21 mars 2009

Valpsjuk

Emsan och jag har varit i Landet i fjärran idag. Det är lite konstigt med Älekulla; först åker jag "hem till Älekulla", sen "hem till Göteborg". Det blir liksom "hemma bra men hemma bäst". Hur som helst, jag kom precis hem till Göteborg i alla fall. Vi har mycket delade åsikter nu, Nix och jag. Jag är kär i en valp, Fenix är däremot livrädd för den. (Precis som alla valpar!) Tur att jag inte ska ha en hund till. Var dock nära att ta med mig Mira hem idag, fast bara för ett tag. Älskar denna vovve! Hon och Enki har hoppat in i mitt hjärta. Och den lilla då, men hur ska man kunna motstå femveckors lappisar?! Dessutom efter Enkeli och Paasi. Mys! Bilder kommer imorgon (hoppas jag).
DAGENS ÄNGLAR är LENA, JÖRGEN och alla mina goa barn i Älekulla. Var så sjuuukt längesen jag var där nu, har haft riktig hemlängtan ett tag nu.
DAGENS CITAT
"Lagom är kanske bäst men sällan tillräckligt."
/ur Räpan 2 av Lisa Enqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar