lördag 7 mars 2009

Dop

Kl. 13.00 i Torslanda kyrka döptes Adelia Linnéa Elisabeth Krutrök.
Hon lyckades sova sig igenom större delen av dopet - inklusive den delen då det hälls vatten på huvudet och prästen håller upp henne som Lejonkungen... Tänk den som kunde behålla den förmågan som vuxen!
Från vänster: Faddrarna Lotta & Henrik, pappa Daniel, mamma Johanna & Adelia "Törnrosa" Krutrök

DAGENS ÄNGLAR:
  • ADELIA såklart! Det är ju hennes dopdag. Och detta lilla underverk, älskar dig!
  • KARISMA för att hon visade så tydligt att hon var glad att se mig. Världens goaste katt! Visste inte att katter kunde visa på det sättet - men så är hon ju väldigt hundpräglad också!

Kusinträff: Fenix och Adelia

DAGENS CITAT:

"Själen är änglarnas budcentral"

/ okänt ursprung

Hittade just det citatet och tokfastnade för det. =)

2 kommentarer:

  1. hej fina=) såg trevligt ut med dop. min kusin får barn när som helst nu och det är såååå spännande.

    är du kvar på sjukhuset?
    många många kramar från mig och mams

    SvaraRadera
  2. Vill påminna dig om att det är internationella kvinnodagen idag.Har inte märkt någon skillnad med denna dag.För alla världens kvinnor är det nog ingen större skillnad,med risk att jag får alla som manifesterar emot mig.
    Gulliga småkusiner tillsammans,hoppas du hade en mysig dag med nära o kära.

    kram kram till dig från mig.

    SvaraRadera