fredag 13 mars 2009

Träningsvärk!!!

DAGENS ÄNGLAR:

  • PER som ser mig, pratar MED och inte TILL mig, bjuder på kramar och ärlighet. Och ska dessutom få in mina 23 g skumtomte, 1 x 2 samt mer vid behov på min medicinlista. (Eller ljög han om det kanske...?!)
  • ELISABET för tålamod med hundkurser och småmobbande Axel och gud vet vad...=) Är nog hemskt glad att jag inte var på Bt1 idag! Internt, förlåt, ni andra som läser.

Dagens citat

"Om det endast finns utrymme för det lättsamma och välkontrollerade, finns det i själva verket inte plats för människan."

/ Ur boken "Existensens Psykologi av Bo Jakobsen

Mycket roligare än såhär blir det nog inte idag, är helt galet trött. Dessutom är jag nåååågot knäckt över att jag har träningsvärk efter långpromenaden (och då säkert i bergen mest). DÅ har man varit stilla för länge, hua hua.

Nästa vecka kommer jag HEM! Hem till Karisma och Fenix, hem till en säng utan kuddar och madrass i galon. Gött är det!

Tack mamma föresten för mysig(a) dag(ar)!

3 kommentarer:

  1. Tack själv min älskling! Du vet hur mycket dessa
    stunder betyder för mig. Tänk bara på det där med
    doping. Puss, kram och godnatt, sov gott.

    SvaraRadera
  2. Gumman..
    Jag hittade en människa som samlat en massa bloggodis på sin blogg.
    Du vet, när ,man länkar till nång blogg på sin blogg så kan man vinna saker.
    Detta är enbart scrap saker!

    http://godisbloggerier.blogspot.com/

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Gudarna ska veta hur tom jag kände mig klockan 16.00 igår.Men jag har ju betalt för att ha tålamod, men iblandså.......

    Kramisar till dig och ser framemot att vi troligtvis får träffas nästa vecka.

    SvaraRadera