fredag 20 mars 2009

Säng, säng, säng

Nog för att jag saknade min säng under fem veckors tid, men nu kan det väl räcka!?! Är så jäkla trött, skulle nog kunna sova (eller i alla fall ligga i sängen och slappa) dygnet runt. This is NOT me! Jag har ju för fan liggat still i 5 hela veckor. Nästan. Nej, energi sökes! Fast... energi finnes, egentligen. I överskott, det är bara det att kroppen inte alltid hittar den... eller nåt.
Jag fick 1½ timmas kvalitetstid med Fenix när vi gick hem från Lundbykajen där Taxi Schöneman släppte av oss efter fika och läkarbesök (eller sjuksköterskebesök i alla fall). Blir så lycklig när Fenix är såhär pigg, lyhörd och lydig. Det var en härlig promenad, fast jisses vad det blåser! Gick ju nere precis längs vattnet hela tiden och vi höll nästan på att blåsa i emellanåt. Varmt var det inte heller det minsta, även om solen lyste i ögonen som attan. En frisk promenad blev det!
Är i Hällsvik för en liten mellanlandning nu, ska låna bilen i helgen. Som vanligt =) Förhoppningsvis blir det en sväng hem till Älekulla imån, ett av mina hem. Har inte ens sett Enkelis valpar än och de måste ju vara närmare 6 veckor snart! Helt galet! Och Emsan följer förhoppningsvis med - ska försöka få hem henne igen utan valpköp bara!
Kvällen ska i alla fall spenderas hos Sussí framför teven med te och hårborstning. Gött gött.
Dagens ängel och citat kommer senare ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar