onsdag 25 mars 2009

Eftermiddagen försvann hemma hos V och T där Axel och jag försökte få gjort en del på hemsidan. Tack vare T gick det rätt så bra! V tapetserade hyllor och roade oss med diverse kommentarer och ljud under tiden. Efter några timmar hade vi gjort det mesta av det vi borde och jag åkte tillbaka till Hällsvik för att lämna bilen (mamma ska få låna den ett par dagar =P ) Daniel och Adelia var där så jag blev kvar ett par timmar. Lilldockan, hon är såå lovely! Och såå söt i "Zara baby"-boleron! Har liiite svårt att förstå att jag kommer vara gammal tant när hon är sisådär 15 år...! Nåväl. Storhandling på Maxi på hemvägen. Kvällsrunda med (mamma och) Fenix och sen in till lill-Satan. För det är hon verkligen nu, Karisma! Inatt ylade hon i ett (som tur var inte så högt att grannar störs)! MÅSTE sterilisera, måste ringa runt IMÅN! Knäpp-katt. Det är himla tur för henne att hon är söt och go, och att jag älskar henne! Nu ligger hon som vanligt precis under min haka och bevakar bloggandet, mysis!

DAGENS ÄNGLAR

  • ADELIA, lilla prinsessan. Så underbart go!
  • FENIX för alla skratt han gett mig idag. Knas-hund!

    DAGENS CITAT

"Tror du inte att det i människan finns ett djup så stort att det är dolt även för henne som det finns i?"

/Augustinus

Dags för kvällens skumtomte-ranson!

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Anna O:s dotter. Vet att du inte kan ha en hund i ditt liv nu, mamsen sa det, men jag tänkte att du kanske ändå vill kolla på honom?
    Hon berättade om dig så det lät som att du faktiskt är en mycket vettig djurmänniska, haha, det tycker jag nästan inte om någon.
    Min pojk heter Ola och är född 060810, han väger 8 kilo och är 38 cm i manken. Han är alltså större än en vanlig kines (chinese crested), men jag tycker att det är skönt att han inte är så liten och ömtålig. Han är mellanstor.
    Hade kunnat berätta om honom i tid och evighet haha, men får sluta nu.

    Du kan kolla min bilddagbok: http://knax.bilddagboken.se/ , om du vill.
    Den 20e december 08 är det en fin bild på honom, sen mer ovårdade bilder 5e mars 09. Och en ursöt bild på honom den 22a februari 09. Så du slipper klicka runt. Nu har jag rakat honom igen idag så han är fin och välvårdad igen, han har haft vinterfrillan. Måste ursäkta mig för hans fula päls ;)

    Visste inte hur jag skulle få kontakt med dig, hoppas att detta meddelandet hamnar rätt. :)
    /Lina

    SvaraRadera