lördag 7 mars 2009

Personal Pajar Patient

Borde kanske börja med att varna känsliga läsare, fast ni har väl redan sett bilderna vid det här laget. Det är väl det man kollar innan texten, åtminstone brukar jag göra det.
Hur som helst, det här är alltså en dokumentation av vad jag som PP (proffs-patient) kallar PPP (eftersom förkortningar är i tiden). Det står alltså för Personal Pajar Patient.Något gick snett då jag skulle få mitt dropp igår... Resultatet blev vad ni ser här. Ett tag trodde jag nästan att handen skulle sprängas. Allra mest komiskt var ju förstås att det inte fanns någon sjuksköterska i närheten när det hände (jag menar, det är ju bara ett sjukhus, kan man begära att det ska finnas vårdpersonal då?!) så de fick springa och leta upp en. Syns inte så tydligt på den här bilden, men det här är alltså en ca 1,5 cm grop in i handen där tejpen satt på bilderna ovanför. Tyckte att det var riktigt komiskt.
Skulle vilja avsluta det här inlägget med att tacka högre makter för att jag fått förmågan att se det komiska i allting. Livet blir lite enklare då, det är tillräckligt komplicerat nu!

2 kommentarer:

  1. MEN FYYYYY!!! Alltså... neeeej... VA FAN HAR DOM GJORT MED DIG???? Jag får ont i hela mig... vad händer... fy,,,, hur mår du nu??

    SvaraRadera
  2. men så gör mann ju inte.

    SvaraRadera