torsdag 19 mars 2009

Rally!

Japp, rallylydnadens andra kurstillfälle avklarat (3:e om man räknar teorin som jag i och för sig missade). Ninna är såå bra. Fenix var mycket bättre idag än förra gången. Jag känner fortfarande att vi inte har samarbetet hundra efter de här fem veckorna, men det är på rätt väg. Och med Ninnas tips på vägen kan vi nog få till en taggad hund innan sommaren. För det är där jag får lägga fokuset - att få och hålla honom taggad och glad.
DAGENS ÄNGLAR
  • MAMMA & PAPPA för en suuuperfin välkommen-hem-present som står i änglahyllan inom kort. (Bra val, pappa!)
  • ELISABET och andra Bt1:are som får en att känna sig hemma när man kommer tillbaka.
  • FENIX, supervovven när han är igång!

    DAGENS CITAT

"Ett leende är en kurva som kan räta ut både det ena och det andra."

/ur Tid för vänskap, Gunnel & Kjell Swärd

Godnatt alla mina änglar, 2- och 4-benta, stora och små...!

1 kommentar:

  1. Ja nu känns allt som vanligt igen, tack för att jag blir en av dina änglar. Snart kan man nog googla på ängeln Elisabet ha ha.

    Kram till dig super fina tjej!

    SvaraRadera