fredag 3 april 2009

Änglar, änglar, änglar

Idag verkar det fullkomligt krylla av änglar, och vet ni vad det mest oförskämda är? Att jag helt oförtjänt har dem jämt!
DAGENS ÄNGLAR:
  • AXEL som dels agerar taxi så fort jag inte har någon bil, men framförallt för att även han stöttar mig i en extra familjemedlem här hemma.
  • EMS, vad skulle jag gjort utan min Emma? Hon har varit så underbar de senaste dagarna! Till och med mer än vanligt, och det säger inte lite, det =)
  • ELISABET såklart som lyfter stenar från axlar och sånt. Som inte utgår ifrån att allt måste innebära problem. Gillar den inställningen skarpt! Gillar henne skarpt!
  • SUSSI som tror på mig, som litar på att de beslut jag fattar är rätt och får mig att tro på det själv.
  • ANNE-BERIT. Hur många har haft en kontaktperson från sjukhus som flyttar till Norge, håller kontakten och låter en inse att man faktiskt betyder något, att man spelar roll? Vi har inte ens setts på två år, men glömmer, det gör hon inte. Och inte jag heller! Fantastisk människa, helt enkelt. Varm, glad, genuin!

1 kommentar:

  1. Zaris,jag känner mig så stolt när jag blir en av dina änglar,men som sagt det mesta brukar lösa sig.Man får ta sig an problemen när de kommer, om de kommer vill säga.
    Va glad jag blir som får låna Fenix till kursen, nu har jag två hundar.

    Kram till dig super goa tjej!

    SvaraRadera