torsdag 23 april 2009

Kungen av Slätta

Jag är en ond människa. Idag känner jag mig riktigt trött, bitter, grinig och elak. Och fruktansvärt trist!

Djurena idag:

  • KARISMA: Jag håller på att bli smått galen på min katt - hon är som en tornado just nu! Tur för henne att hon är söt...! Hon och Olisen har börjat leka med varann i alla fall, det gillar jag!
  • FENIX är Fenix. Han är min prins och Kungen av Slätta.Ni skulle se honom stå på cafétrappan och se ut över sitt kungarike! =) Ingen kan säga så mycket med en blick som han. Fullständig och solklar kommunikation utan ord.
  • OLA är jag riktigt, riktigt stolt över idag! Det har varit mycket hanhunds-terapi på/runt caféet och vilka framsteg han gör! Än är det långt kvar, men att se skillnad gör det så värt att kämpa vidare med. Dessutom är han ju helt underbar!

ÄSCH, jag tar mig en skumtomte eller två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar