fredag 3 april 2009

Ängeln Elisabet mm.

Info-möte på Bt1 i förmiddags. Verkar mycket lovande! Ska bli kul att vara med om alla förändringar framöver! Och Elisabet - I love you! Du anar inte vad du har underlättat för mig idag! En sten som bara studsade iväg från mig! Och är det så att du ska ha hundkurs på Bt1 kan du ju alltid låna Fenix, haha! ;o) (internt) Hur som helst, du är en riktig ängel, Elisabet! Därefter svarttaxi Schöneman till Hällsvik med Emma, långpromenad med Fenix genom militärområde och Hjuvik, genom Hällsvik och utmed havet. Fenix hade fullt upp med att bära med sig en "pinne" i hans normalstorlek (med andra ord ett mindre träd...) större delen av tiden och hade inte mycket tid över för spring och bus. Det är inte lätt att vara "bärare", har jag hört.
Nu tänkte Emsan och jag åka till Sisjön och handla lite. Köpte en ny pipleksak till Fenix-träning igår och bad pappa lägga den I Fenix träningsväska som var kvar i Hällsvik. Istället la han den väskan vilket resulterade i att den inte längre piper... Det tog väl Fenix en halv minut att tugga sönder den när han hade hittat den, dessutom tämligen ljudlöst så att Ems och jag inte skulle höra! Suck. Så nu blir det till att köpa nytt, fast shopping till hund har jag väl aldrig haft särskilt ont av =)
Kvällen ska spenderas hos Sus. Slappande, tv-tittande, te-drickande och hårborstning står på schemat. När jag kommer hem därifrån skriver jag in dagens änglar, men jag kan säga redan nu att det blir minst två i alla fall.
DAGENS CITAT

"Livets riktning är viktigare än hastigheten."

/okänt ursprung

1 kommentar:

  1. Ännu en vecka utan träff... Kom gärna med förslag som du kan...
    Låter spännande med Power puffen, det har jag inte fått nån info om tidigare... Tell meeeeeee!!!:)

    SvaraRadera