onsdag 8 april 2009

Repris

Och så gör jag det igen...Måste åka hemifrån om en kvart och här sitter jag med turban i håret och inget mer av morgonens sysslor avklarade än hundpromenaden. Och inte mycket till promenad heller för den delen. Sovit ca 3 timmar inatt och ute pissregnar det. Man får väl trots allt vara glad för det här regnet, för det följer väderprognosen - samma prognos som lovat oss bra väder imorgon vid säsongsöppningen. Nu väntar en fullspäckad dag med som börjar med café-grejer att fixa i mängder, därefter styrelsemöte, sedan Hällsvik och göra gravdekoration med mamsen och slutligen ikväll hem till Sus.
Dagens insikt; Jag har bara känt min Ems i 1½ år. Veronica har jag inte ens känt i ETT år. Helt sjukt...känns som att jag känt dem båda åtminstone en livstid! Insikten är alltså - Tid är knas! Den hoppar fram och tillbaka och luras och håller på. Konstigt konstigt.
Gårdagens änglar är Emma, Veronica, Anna och Lina. Får skriva mer om det sen. Nu har jag 10 min på mig att bli klar. Tror ni att jag fixar det?!? (återigen, tid är knas. Den rusar!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar