torsdag 2 april 2009

Kvarnpirens café

Mamsen, Fenixen, jag och lill-Törnrosa var alltså på Kvarnpirens Konditori & Café igår:
Varmt som attan var det att sitta i solen, alldeles vindstilla. Tur att du hade tjockaste dunjackan på dig, mamma! Fenix tyckte väl sådär mycket om det och sökte mest skydd i skuggan av barnvagnen......när det inte nalkades bulle, vill säga.
Mmmmm, det var längesen jag drack en så god cappucino!
Adelia "Törnrosa" Krutrök
På hemväg igen.
Fick ett mms av Wille också. Goare gudson får man leta efter (och ändå leta förgäves!)
Annars då? Lika slapp idag. Har kollat på Bolt, tagit mig ut till Hällsvik, köpt tågbiljetter, betalat räkningar och...ja, precis. Inte mer än så! SKÄRPNING! Ska ta tag i rally-läxan nu också, ikväll blir det träning. Känner mig inte det minsta laddad, skulle hellre struntat i det idag, men det är bara ett par gånger kvar nu så jag "har inte råd" att vara borta. Dessvärre är Fenix precis lika otaggad som jag idag...I don't blame him!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder!
    I morgon så ska vovven till Göteborgs djurklinik för att tömma sina analsäckar,urk...
    Husse ska följa med, kors i taket.
    Vi ses i morgon.
    Kram Elisabet

    SvaraRadera